Monday, April 9, 2012

#KahwinPojieNemo

Salam,

Semalam berlangsungnya perkahwinan blogger femes iaitu Pojiepooh dengan pasangannya Zara, or Nemo di Bandar Suleiman, Port Klang. Macam x sangka adik Adie sorang ni akhirnya dah berkawin..sgt x sangka..adik kawin dulu dari abangnya..huhuhu...apapun Abg Adie dia ni sgt happy tuk dia...suka bila tgk Pojie berbaju Melayu segak duduk dipelamin...terharu sgt...

Honestly, rasanya jemputan yg dtg melebihi daripada yg sepatutnya...mana tidaknya, lauk dah hampir habis dan ayam goreng habis sebelum waktunya...perkahwinan ini sgt meriah ya...dengan 10 khemah berhias indah, makanan yg sedap dan siap ada tarian...baru terasa mcm majlis kawen...

Adie dan kekawan dtg hampir sama dengan rombongan pengantin...walaupun hujan sekejap, tapi tidak menghalang para tetamu berpusus hadir ke majlis tersebut...Adie rasa mereka merupakan pasangan pengantin yg sgt comel...suka2..tak dapat berada lama di majlis dan bersembang ngan Pojie...apap2pun Adie harap perkahwinan mereka akan kekal sehingga hayat mereka berdua..SELAMAT PENGANTIN BARU POJIE & NEMO

Adie, Shah, Am, Ben, Fizz & Iez

Adie, Shah, Am, Ben, Ain & Fizz

Adie ngan pasangan saya, Ain

Beramai2 sebelum balik

Pose candid daripada kami bersama pengantin yg supporting



Apapun agak terkilan sbb tak dpt bergambar dengan beberapa org kenalan FB, Blogger & Twitter Adie...kalau ada yg terperasan Adie ketika majlis, minta maaf sebb x tegur..kekadang tu x perasan.


Salam sayang,


No comments: