Saturday, April 14, 2012

Ada Apa Adie Waridi Dengan NUMLOCK Watch?

Salam,

Masa berlalu dengan pantas..pejam celik pejam celik dah bulan April dan dah masuk meinggu kedua...masa berlalu dengan pantas...

tetiba lak bercakap pasal masa kannn...mungkin sbb sesuai ngan tajuk entri kali ni kot...hahaha..Pada hari Khamis lepas Adie menerima satu bungkusan dariluar negara...jauh gak la sbb mengambil masa lebih 10 hari tuk sampai ke rumah Adie ni...Bungkusan tu datangnya dari Hong Kong...jauhkan..Adie pun x pernah g Hong Kong....

Ni la rupa bungkusan tu

Bungkusan dari Hong Kong guna mel udara

Apakah isinya..jeng jeng jeng

Jam jenama NUMLOCK. Hip Collection

Jam ni sgtlah ringan yea sbb ianya diperbuat daripada plastik...tapi yg bestnya x nampak cam plastik yg berkilat tapi ianya mcm rubber...ringan jam ni mcm pegang token parkir kereta Curve...ringan kan...

Well ini adalah sebagai hadiah awal sempena harilahir Adie pada akhr bulan ni...hehehehe....suka warna putih...nanti leh pakai masa event Amber Chia kat One Utama nanti...All white party...

Apa pun Adie sgt suka jam ni...tapi Adie jarang pakai jam..huhuhuhu...


Salam sayang,


No comments: