Wednesday, January 19, 2011

Ayah X Sihat

Salam,

Sekarang Adie kat rumah parent di Ipoh. Samapi dlm jam 11.30mlm hari Selasa (sekarang dah masuk Rabu)..ni pun pulang secara mengejut kerana ada urusan berkaitan dgn company construction yg dibawah nama Adie..so pagi2 nanti kena pergi Manjung (oh no dan Adie masih belum tido..damn...so tired)

Adie rasa mcm xleh tido sejak sampai Ipoh so Adie duk on9 saja...sepanjang on9 ni kekadang terdengar suara ayah seperti mengigau...masa siang tadi ada kol mak nak ckp kat mak yang Adie balik Ipoh mlm ni...mak ckp ayah demam...demam?...kaalu nak tahu ayah jarang demam sepanjang Adie hidup selama 30 tahun ni..tapi Adie memng tahu yg ayah kurang sihat sejak beberapa tahun ni...yela mungkin bila dah pencen dah tak tahu nak wat apa..so badan dah tak seaktif zaman ayah bekerja dulu...

Memndengar ayah mengigau dengan nada org yg sakit, hati Adie sgt susah hati...sebak pun ada..bukan apa Adie lama tak balik Ipoh ni..bukan Adie xnak balik tgk parent Adie tapi ada sebab2 tertentu...kalau ikutkan Adie nak jer berada dgn mereka selalu...jaga mereka tapi Adie belum berkesempatan...harap mereka mampu bertahan ...

Sebak lak hati Adie bila bercerita pasal2 nie.(sambil mengelap air mata yg tetiba mengalir dipipi)..yela Adie sayang mereka...tapi Adie tak reti tunjukkan kasih sayang Adie kepada mereka...terukkan Adie ni...tapi Adie ada perancangan untuk mereka cuma masanya belum tiba...

Just wanna say Adie sayang mak & ayah....


Salam sayang







P/S : never take things for granted

2 comments:

Fanzi Ruji said...

sy doakan semoga ayah u sembuh cepat.

Adie Waridi said...

@fanzi"
TQ ya...