142

Salam,

Happy Thaipusam semua...yeah public holiday..ok2 tujuan entri ni bukan nak citer pasl Thaipusam tapi Adie nak berkongsi lagi satu blog owner yg telah menjadi follower Adie yang ke 142...follower yg ke 142 ni ADie kenal dah lama semenjak dia masih lg belajar di UiTM Perak lagi dan kini telah pun bekerja sebagai fashion designer..dengan itu, dengan penuh bangga dan rendah dirinya ADie memperkenalkan follower ke 142 Adie iaitu saudara SANDRA AZWAN....or should i say the next top Malaysian fashion designer SANDRA AZWAN.

Blog Sandra Azwan ini lebih kepada dunia fashion dan ketaksuban dia terhadap industri fesyen di Malaysia dan juga di dunia...di dalam blog inilah di curahkan segala hasil kerjanya, pengalamannya di dalam dunia fesyen. Dan terbaru SANDRA AZWAN telah dilamar oleh sebuah magazine fesyen di Paris..ulang suara Paris ya tuan2 untuk bekerjasama dengan beliau....bangga siot Adie baca entri terbaru dia tu...dan kalau korang nak tahu gak..siapa yg pernah tgk video clip Alyah - Bisu yg ala2 mcm Lady Gaga dan sungguh menarik itu sila angkat tangan...org kata angkat tangan la bukan angkat kaki..hehehehe...nak bgtau yg outfit dlm video clip Alyah tu adalah daripada SANDRA AZWAN....menarik bukan..sungguh futuristik...Adie suka baca blog SANDRA AZWAN ni..almaklumlah Adie pun berangan2 nak ada label clothing line sendiri nanti..dan Adie tersangat la suka illustrasi fesyen dia...menarik lol...kalau tak percaya sila tgk header blog dia ni.....

Menarikkan header blog dia.


Btw SANDRA AZWAN ada wat promosi, sesiapa nak header yg dihasilkan oleh dia sila masuk contest yg sedang berlangsung kat blog dia. Terjah sekarang ok...Oh ya sedikit info lagi mengenai blog SANDRA AZWAN adalah blog dia tersenarai dlm Top 50 Fashion Blog dalam majalan InTrend.

Okla..sesiapa yg belum kenal bagaimana rupa pemilik blog LIFE WITH SANDRA, di bawah ni adalah pemilik blog tersebut dan juga seorang fashion designer yg sungguh berbakat besar...Dengan ini Adie memperkenalkan SANDRA AZWAN from LIFE WITH SANDRA


SANDRA AZWAN Life With Sandra

Orangnya kecik jer tetapi mempunyai bakat yang sungguh besar. Okla pesanan Abg Adie wat SANDRA, "Good luck in everything you do ok..Since the first day we met, abg memang tahu yg Sandra akan berjaya dengan bakat yang Sandra ada. keep up the good work ok?"


Salam sayang,







P/S : Tak sabar nak ada clothing line sendiri...berusaha lagi..Chayok2

Comments

Sandra Azwan said…
Sungguh terharu bila baca entry abg nie...terima kasih banyak2 dari Sandra.
Adie Waridi said…
@sandra:
yeke...hehehe..sesama..moga terus uskses ya..abg sentiasa sokong

Popular Posts