Adie Waridi & Catwalk Model


Salam,

Sekarang ni bz dgn beberapa perkara tapi yg paling Adie teruja adalah untuk Catwalk Model Open Casting minggu depan pada 20.11.2010...oh bukan Adie yg nak g casting jadi model..tinggi pun tak cukup ok...tapi modelling agency Adie yg akan adakan casting tuk..casting ni bertujuan tuk mancari model2 untuk catwalk pada 28 January 2011 sempena Magnifique Fashion Fair & Trade 2011 yang akan diadakan di PWTC.

So agensi Adie diberi peluang untuk memperkenalkan model2 di bawah agensi Adie untuk bekerja sempena event itu...walaupun Adie ada beberapa model yg sudah dlm simpanan Adie tapi Adie memerlukan beberapa lagi model untuk back up dan memenuhi kouta nanti. Kalau Adie tinggi sure Adie sendiri yg akan bekerja..hahaha..feeeling model jap...

Tak sabar pun ada, riso pun ada..coz masih tak tahu sambutan macam mana? yang paling mencabar lagi apabila client sendiri akan ada bersama masa pre casting tuk pemilihan model2 nanti...siapakah yang bakal mewakili agensi Adie untuk event ini nanti, kita nantikan bersama ya.





Kepada sesiapa yg berminat, sila baca informasi mengenai open casting ni di 123pose Model & talent Management

Salam sayang,
Adie Waridi Adanz Hamdan

Comments

DanieL AdiE said…
ala....ketinggian x cukup la nak wat catwalk tu...

latest entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/3-p-pengalaman-baru-panas-penat.html

Popular Posts