Thursday, July 8, 2010

Bila Aku Berbogel.....


Hahahaha...status meroyan....wowwww ada yg excited ker?...ahakz..malaynya anda takkan dpt tgk Adie berbogel...hahahaha....

Sebenarnya Adie saja nak cetuskan satu persoalan tuk anda semua jawap...soalannya simple saja
" Sekiranya anda dikehendaki berbogel di tgh2 kota raya mcm kat Bukit Bintang tu...dan anda berasa malu...bahagian apakah yg akan anda cover? "

Silalah jawap ya..nanti Adie akan bagi pandangan Adie di entry yg lain...hehehe


Salam sayang,
Adie Waridi Adanz Hamdan

5 comments:

k.A said...

muka

dD Fabulous | sitekateki said...

tutup muka la...giler kalau org kenal, kalau org nak tengok cik nek tu x per, tapi jgn la org tau sape yg empunya cik nek tu...hehehe

NUke_Rude said...

kening!!

Mah@mahu said...

Org hensem macm adie boleh lah bogel depan public ramai yg berebut2 tercalon jejaka macho ni hehehehhe...

Effandey Surani said...

muka la adie .