Wednesday, March 17, 2010

Jogging



Salam,

Jogging? betul ker pergi jog...hehheehe...Adie jarang g jog pada sebelah petang..selalaunya pada sebelah pagi sebelum line dancing...so kali ni pergi petang...alkisahnya pabila Boboi ajak pergi...erm since dah lama sgt duk mengadap pc ni sampai sakit2 tulang belakang so boleh la...sine Adie still not in a good shape..so kami byk habiskan masa bukan berjogging tapi berjalan..berkilometer jugalah pusing Tasik Shah Alam...well ianya satu riadah yg sihat..lama rasanya tak kuar petang mcm ni coz asik duk kat umah jer menyiapkan kerja yg tak pernah habis..huhuhu..







habis jogging terus ke supermarket beli brg tuk masak mkn mlm..boboi nak masakkan ayam lemon..Boboi ni kalau setiap kali dtg umah Adie pasti dia akn wat sesuatu samada memasak atau pun mengemas..so kalau sesiapa nak wat dia sebagai calon menantu..bagus sgt la tu..hehehhe...anyway thanks Boboi & Am for the dinner





Salam sayang
ADIE WARIDI

No comments: