Kehilangan Aku Bukan Bererti Aku Kecewa

Salam,

Last entry berkisahkan aku kecewa dlm mencari cinta...and terus senyap...mungkin ada yg beranggapan aku kecewa nterus menghilangkan diri....sebenarnya, aku ada jer just mcm malas nak update plus byk sgt benda yg berlaku membuatkan aku tak sempat nak update blog...pasal mencari cinta tu...aku ni cepat recovery...apapun life must goes on kan...walaupun lately byk sgt dugaan melanda aku, aku tabhakan hati...mana kekawanyg tahu citer aku, diorang tahulah apa yg aku maksudkan...btw semua dah berlaku...so malas nakfikir..better move on...so I'm back again...next entry will be my entry on my latest activities and not so latest one la...sbb tak rajin nakupdate lately..so kumpul jer...

Till then daaa....muah


Salam sayang,
I am..."W"

Comments

Popular Posts