Berbuka puasa hari ke 5



Salam,

Semalam, aku berbuka puasa bersama teman2 dan juga adik angkat aku...sebenarnya aku dan Arie plan nak berbuka posa semalam sbb nak sambut sekali besday member kami Ajim...tapi dia lak ada plan last minute ngan kakak dia...surprise party katanya...so postponed la....

Well aku mencadangkan berbuka di Restoran Azira Sec10 sbb aku nak makan nasi briyani kambing dia...sedap giler...tapi malangnya masa aku sampai sudah abis...kempunan la..alih2 makan nasi briyani ayam....

So mlm tu yg ada aku, Ajim (besday boy), Ajik, Wenkt, Israq, Am, Arie n Shah.....bila berbuka posa reramai ni seronok rasanya....takdela rasa rindu sgt kat family....semuanya berjalan lancar walaupun ada sedikit drama di awalnya yg wat aku tension jap...sabar jela...bulan2 posa nie kan...apapun aku happy berada dgn org2 yg aku syg....









Selamat berpuasa semua and berbuka posa...heheheheh


Salam sayang
I am..."W"

Comments

maceh2 sbb sudi blanja jim mkn & bg present!!
maceh2!

nnt jim update dlm blog..
kuchairies said…
bila nak buka sama? hehee..
Adie Waridi said…
duke:
welcome..bukan selalu

ries:
nanti adie turun johor kita berbuka bersama nak...ries blanja erk

Popular Posts