Bintang Di Langit

Salam,

Semalam aku terima sms dari seseorang:

"Sumtime bila i diri kat balkoni tgk bintang dilangit terasa ia lebih dekat depan mata, bila la i boleh tgk 'bintang hati' i depan mata"

Aku membalas sms itu:

" I tidak seindah bintang d langit n I tidak blh lg menjadi bintang ati kepada sesiapa lagi kerana I ditakdirkan berseorangan. N i redha dgn takdir itu. Itu ketentuanNYA..mulai sekarang I blaja tuk hargai diri ni n cuba isikan sisa masa hidup I ngan sesuatu yg bermakna"

Bukantujuan aku untuk jauhkan cinta tukhadir dlm diri ini tapi sehingga segalkanya tidak pasti aku akan sendiri n sekiranya kepastian yg aku nantikan seperti apa yg aku jangkakan, aku tetap akan sendiri jua.......Maaf kan aku



Salam sayang,
I am.."W"

Comments

peridot sepi said…
knp plak mcmtu? knapa tak bole ada bintang dlam hati u? adakah mmg kita ditakdirkan hidup tiada berteman?
Anonymous said…
x pe lah adik. sekeliling adie kan ramai kwn2 . Pi lah sembang2. kat umah adie pun ada sham n abg am. mesti depa kwn yg baik2
Adie Waridi said…
peridot:
ada sebabnya...tapi adie tak pasti lagi sejauh mana kepastian itu...

eragon:
mereka memng baik
Unknown said…
jodoh pertemuan di tgn Tuhan..
time will tell..
i've been searching for that sumone..
and now..
jumpe gak..

u will 1 day meet that person..
peridot sepi said…
u tak bagi orang teroka hati u...
peridot sepi said…
menyayagi dan disayangi byk bezanya...
menyayangi seseorang itu perkara biasa, tapi disayangi lebih rasa nikmatnya...
Adie Waridi said…
peridot:
yeah iknow
peridot sepi said…
tahu pon, tp knp tak beri org lain peluang tuk menyayangi awk...

Popular Posts