Silent = Dissappear?

Salam,

Aku semakin menyepi dari dunia blogging...sedar tak sedar hampir seminggu tanpa sebarang entry...ada kala aku merinduinya tapi bila mengenangkan apa yg aku lalui, membuatkan aku hendak menyepi....

Tapi semakin aku menyepi, aku rasakan kesunyian yg begitu mendalam...sedar tak sedar...aku memng keseorangan menghadapi dugaan hidup ini (tidak termasuk keluarga sbb aku tak menceritakan apa yg terjadi pada ku kepada mereka).....

Bila sesuatu terjadi kepada diri ku...aku sebenarnya aku sebenarnya keseorangan...aku tiad a tempat mengadu..dan aku bukanlah pilihan sesiapa...aku hanyalah last resort tuk setiap org di keliling ku....

Dlam seminggu ni, pahit manis aku lalui bersama kekawan...bersama kekawan ker?atau aku hanya sendiri...gelak tawa ku aku rasakan palsu...aku hanya berpura2 melakonkan watak yg diberi mengikut situasi...senyum terukir di bibir tapi fikiran melayang....

Buat seketika, ini bukanlah kehidupan yg aku impikan untuk aku jalani...

Ada ketika aku berharap bahawa aku tidak lahir ke bumi ini untuk menghadapi semua ini....



Salam sayang,
I am.."W"


p/s : Entry berikut adlaah antara ativiti yg aku lalui sepanjang minggu...mungkin nampak happy tapi perasaan aku dikala menaip entry ni ada SEPI....

Comments

Popular Posts