Wednesday, June 10, 2009

Back for Good

Salam,

Aku kini dah berada di Shah Alam...dan aku balik dgn harapan baru..kalau ikutkan nak jer duk Ipoh tu lelama n tak nak balik Shah Alam..tapi aku takleh terus menerus melarikan diri dari dugaan yg aku hadapi ini....aku rasa cukupla aku selama ni jadi pelarian yg tidak berkesudahan kisahnya..

Aku mungkin akan berubah mngikut keadaan..aku akan cuba lebih tegas dalam segala hal..cukup la aku mengikut telunjuk org dan cukuplah aku cuba memuaskan hati org keliling aku..kali ni aku akan lebih selfish..aku akan utamakan diri aku dulu then baru org keliling ku...

So korang rasa wajar atau tidak?


Salam sayang,
I am .."W"

No comments: