Monday, May 25, 2009

Mandi Manda @Ulu Yam

SAlam,

Hari Ahad lepas,Aku, Am & Adik Mel balik ke kg belah mak aku di Tg Malim...Alasannya ada kenduri kawin sepupu aku...aku dgn tak cukup tido sebb wat kerja berkaitan casting bgn awal sbb nak g ambil Mel kat Taman Melati..sampai sana ...sabo jer diatak bgn lagi..beriya kata takpe sokkul 9am boleh....katanyakan..gegegt baru tahu...setengah jam kemudian kami terus bfast kat area situ...aku sejak semalam mengalami pedih perut...tension giler....dah bis bfast terus g bertolak ker Tg Malim....

Biasalah kalau kenduri kawin sedara mara...jumpa sedara mara la..apalagi...hehehhe...around 4pm bergerak balik ke Shah Alam...otw balik kami plan tuk mandi manda dantempat yg sesuai rasanya Ulu Yam..so ke Ulu Yam lajawapnya....

Dlm 5.30pm sampai Ulu Yam...org still ramai n ada juga ygdahmula bergerak pulang....sesampai jer terus cariport n gebusssss.....mandi la....lamanya takmandi air sungai...sejukgiler...segar rasanya...Adik Mel mulanya taknak mandi tapi atas desakan abg2 dia ni..basah gak..hwa3....

Jam 7pm,bergerak pulang ker KL...g taman Melati dulu then kuar gmakan...tapi akhirnya kePJdulu jumpa seseorang sbb Am tetiba sakit ..kiranya g berubat...misteri jap malam tu...adik Mel senyap sbb takut tgk keadaan Abg Am dia..aku lak cuma mampu berdiam n bawa keta...

Sedang Am berubah aku tertido..sedar tak sedar jam 11mlm...aku terjaga sbb lapor..teringat lakyg kami semua tak makan...so kami terus ke Kg Baru....habis makan hantar adik kat Taman Melati semula...around 1.30am aku sampai umah...n terus zzzzzzzzzzzzzzzzz.....penat...dan aku masih pedih perut.....








11 comments:

joll said...

macam bes jew.....hhuhuhuhuhu

Duke Luce Dell'amore said...

amboi!!!sexynya adie!

sitekateki | dD said...

aksi2 bahaya tu main tarik2 seluar...hehehehe...
kang kalau tanggal...udah jadi drama kat situ kannnnn...

Adie Waridi said...

joll:
best..memng best..sejuk..

duke:
salah la seksa adalah..pperut buncit dah

dd:
hwa3..

||| PöJìé PööH ||| said...

bestnyer!!!
baru pegi 2mggu lepas..
Syok!!

Adie Waridi said...

pojie:
yeke..lain kali kita g reramai k..

singAsong said...

Salam berkenalan Adie..

adie said...

wah bestnye mandi mada sambil terik menarik ni

Adie Waridi said...

singAsong:
salam perkenalan kembali

adie:
hwa3..baru la thrill

sifoomaster said...

wadi sexy pakai boxer

Adie Waridi said...

sifoo:
tu baru pakai boxer..kakakak