Fast & Furious @ TGV Bukit Tinggi Klang

Salam,

Semalam tetiba, housemate aku yg encem ni berkata;

Sham : Abg jom tgk wayang nak?
Am: Ok jer..citer apa?
Sham : Fast & Furious

Aku pun tak pasti dialog nya begitu atau tidak sbb ketika perbualan itu berlaku aku berada di bilik stor sambil mentenetkan diri...tapi aku dgr erk Sham ajak g tgk wayang...huhuhu..curi dgr...ala rumah kecil lah korang ingat aku ni suka curi dengar ker (ayat coverina..hwa3)

So, Am suruh aku call TGV tuk booking tiket...ah kenapa aku gak..menci la...gegeh la kol guna fon umah ni...dua kali try semua dah fully booked..ceh..wat habis bil telefon jer...yg aku ala2 bengang tu kenapa tak ckp terus jer yg tayangan waktu dah fully booked for tele-booking ni tidak..tetap gak nak suruh org key in bilangan tiket yg nak dibeli..hampeh jer..kan senang bila kita dah pilih waktu tayangan terus jer ckp yg dah fully booked....dah ler kena tunggu habis ckp satu persatu dlm nada yg 10km sejam tu....doe...so kesimpulannya aku ckp kat hmate aku kita g awal..redah jer....

Masa nak kuar tu..ayooo ujan lak turun ngan lebat teramat lebatnya..aduh..dalam hati aku habisla basah baju..huhuhu...pastu terpikir balik..tak elok cakap camtu, baik ckp .."Ya Allah berikanlah hujan ni rahmat kepada kami semua.Amin"..insaf jap...redah gak la hujan tu..padahal cuma nak kena basah sikit jer sbb nak masuk keta..hehehehe

Pas jer kat Bukit Tinggi punya flyover dah mula start jam..alahai...rasa nak carut jer tapi ku sabarkan jua...yelah harini kan hari Sabtu...ramai lah org g tgk wayang...yup memng ramai masa kami sampai kat TGV...alahi lagi sekali...tgk kat monitor citer F&F full tuk semua waktu tayangan...aku dah macam alah...tapi kami cuba gak nasib..n nasib menyebelahi kami coz masih ada tiket walaupun kata dah full..aku rasa diorang dah release seat yg di booked sbb kami dapat seat yg agak menarik..3 dari atas...okla tu kan walaupun last minit beli tiket...so still ada masa merayau jap and camwhoring..hahahahaa


Jusco Bukit Tinggi Klang


Sham yg minat robot


Am


Aku..hehehe





Aku rasa aku memng follow semua citer F&F ni sejak dari 1..ni dah masuk yg ke-4...so kesimpulan aku, gempak siot citer ni..full of action..starting pun dah gempak habis...superb...walaupun aku tak reti sgt pasal keta ni..(bukan tak reti sgt, memng tak reti langsung), tapi citer ni membuatkan aku rasa seronok tgk keta...seyes, citer ni memng patut anda semua tgk..tak rugi..full of excitement...thru out the film i was like..."ooooooo", "WTF", "Shit", "Giler ahhh'.....overall superb!

Habis tayangan, kami terus balik tapi sebelum tu singgah tuk makan..aku lapar laaa....hajat dihati nak makan kat Restoran Zahra tapi dah tutup, so kami decide tuk makan kat Restoran Nasi Lemak Sayang, sec7 Shah Alam....ni kali kedua aku g makan kat restoran ni...bagi aku ni adlah salah satu restoran yg menyediakan nasi lemak yg aku rasa sedap mengikut taste bud aku k...Perngatan : bukan taste buds korang...sambutan org ramai juga bagus..ramai org tertamanya student UiTM...me had a nasi lemak with sotong and teh ais (my fav). total cost is RM4.50...oklah kan..janji sedap...

Samapai umah dalam kul 1 then tgk citer Anak Ikan Si Pari Pari kat Astro Ria..layan gak..then aku post entry ni ler....huhuhuuh


Salam sayang,
I am ..."W"

Comments

Popular Posts