Fendie Taha

Salam,

Recently, aku telah menjejak kasih kembali org2 yg pernah aku bekerjasama dulu semasa aku menjadi fashion stylist di Channel [V]....masa tu aku selalu dapatkan sponsor dari jenama Miss 60 dan Energie kat KLCC..well glad to work with them..Julia u r so damn nice gal..suka giler bila deal ngan u n aku juga jumpa kembali Big Boss jenama tersebut iaitu Fendie..jumpa kat mana?..in person dah jumpa kat butik kat KLCC tu dan baru2 ni aku jumpa dia dlm Facebook....yeah...senang r nak keep in touch pas nie...

AKu bukan nak citer apa, tapi aku nak ckp yg mamat ni selain dari jadi one of big boss kat M60 & Energie dia juga DJ....aku pun baru dapat tau..tau2 jer aku terus terjah FB dia yg dia dedicate khas tuk music dan juga blog dia...n the result aku suka giler semua mixset lagu dia...wah ni yg membuatkan aku nak clubbing sedangkan aku tak pernah gi mana2 club selama nie..aku dara lagi k...heheheh....ingat nanti dia ada show katner aku nak g la...bagi support...yeahhhh....

So sesiapa nak dgr mixset dia leh click kat url dibawah erk....HAve fun uols!


FENDIE'S MUSIC BOX

WHERE LOVE LIVES



Salam sayang,
I am ...."W"

Comments

Popular Posts