Friday, March 13, 2009

Aku harus melupakannya

Salam,


Ternyata, aku rasa aku harus melupakannya tuk selamanya..kerana aku rasakan dia hanya menganggap aku hanya sekadar sahabatnya...berat hati ini tuk membiarkan perasaan syg ini hilang begitu saja...walaupun aku masih mengharap tapi aku harus membiasakan diri aku untuk menerima apa keputusan...aku tak takut dgn rejection tapi sekurangnya berilah kata putus kepada ku..mungkin dia takut ianya akan menjejaskan persahabatan kami..tapi bak kata kawan aku, senyap di zaman sekarang tidak bererti dia setuju....ternyata aku harus membiasakan diri ku walaupun luahan hati ini telah dilafazkan...walaupun dia jauh di sana tapi aku tetap teringatkan dia..tapi aku tak pasti dia mengingati tu seperti mana aku mengingatinya sebagai bakal kekasih ku.....



Salam sayang,
I am ..."W"

8 comments:

AzRoLs said...

this is sad!! luahan u jujur sgt!! anway, i pun same mcm u.. luahan u ni bulat-bulat same mcm ape yg i rase skang.... i pun masih tertanya-tanya walaupun dia jauh dari mata....

AzRoLs said...

this is sad!! luahan u jujur sgt!! anway, i pun same mcm u.. luahan u ni bulat-bulat same mcm ape yg i rase skang.... i pun masih tertanya-tanya walaupun dia jauh dari mata....

kuchairies said...

Get over it adie.. nnti one day u'll find the right one.. ~cheers~

my name is KARL said...

adie...

mungkin ade yg lebih baik menanti diluar sana..

maman said...

Huhu.. sedey nye entri kali ini. Lagu ni ditujukan untuk u:

MATAHARIKU - AGNES

Tertutup sudah pintu .. pintu hatiku
Yang pernah dibuka waktu hanya untukmu
Kini kau pergi dari hidupku
Kuharus relakanmu walau aku tak mau

Berjuta warna pelangi didalam hati
Sejenak luluh bergening menjauh pergi
Tak ada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi

Dengarlah matahariku suara tangisanku
Kubersedih kerna panah cinta menusuk jantungku
Ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
Tentangku yang tak mampu menaklukan waktu

Berjuta warna pelangi di dalam hati
Sejenak luluh bergening menjauh pergi
Takada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi

Anonymous said...

D...
setiap sesuatu yang berlaku...ada sbbnya...

we all luv u ya...

cheer up :)..

~akuitekoren~

Adie Waridi said...

azrols:
yeah we have to be jujurkan

ries:
aku cuba ikut nasihat ko..sbb tu aku tulis entry nie

karl:
insyaallah..harap begitu

Adie Waridi said...

maman:
wah siap tuju lagu kat aku..erm lagu fav aku tu..tq..terharu doe

anony:
thanks..luv u too