Aku capek tapi aku HAPPY



Salam,

Nampaknya dah 4 hari aku tak memblog..giler rindu...tapi nak wat camno, aku bz plus aku takde laptop..if not ok jer tuk aku memblog dari lokasi pengambaran....so far dah masuk hari ke 5 shooting berjalan...biasalah kalau dlm produksi..jerit pekik, marah2...huhu normalla tu...so kalau jenis cepat terasa hati di nasihatakan jgnla nak gedix2 masuk dlm line nie...as one of the wardrobe stylist for this movie...semuanya ok..hope ok sampai ke hujung filem la..tak gitu...aku tak tahu nak citer apa sgt...sbb sepanjang shooting ni takdela benda yg di luar tabii berlaku lagi..hwa4...so aku upload jela beberpaa pics masa shoot sepanjang 5 hari nie...





















okla..aku nak sambung wat prep tuk next day shoot...nanti aku update lagi..hahaha..mesti bosan giler kerna entry aku kali ni maybe sepanjang sebulan ni adalah pics aku saja..hwa3...ada aku kesah!...hwa3..erm tetiba rindu...org tu pun rindu...sapa nak jawap..larikkkkkkkkk


Salam sayang,
I am..."W"

Comments

Mya Zulkifli said…
haha zoey! kerinduan sama beliau~
wénkt said…
tolong
listkan nama
orang dalam pic pertama

dua org je pun tak pe..

nak nama, dgn no phone...

hahaha

saper tu erk??
Syukri R said…
kem salam kat abg gerak geri gasing yer... :p

[jiran sbelah- kondo 48]
Syukri R said…
kem salam kat abg gerak geri gasing yer... :p

[jiran sbelah- kondo 48]
Adie Waridi said…
mya: skandal lama erk..uhukz

wenkt: tanya kat kaunter pertanyaan k..hahahaha

getah76: ketuk jela pintu rumah tu..gegeh nak suruh adie kim salam..hahaha
Anonymous said…
Nice

btw

beli la netpad tu.. skg byk yang saiz chumel2 harga bwh RM1K pun ade.. hehe
Anonymous said…
lariiiiikkkk lagi ke? penat la min konda kondi, huhuhu
Anonymous said…
bgs lah kamu nampak happy ngan kerja kamu skang nie
|> semakin bersemangat shah nampak

> adie jaga diri n kesihatan k

Popular Posts