Wednesday, February 25, 2009

Tagged by Kak Belle La Diva La Apa jelah



Salam,

Kena tagged....kali ni kak Belle aku yg berangan Bellarina..hahahaha...mampus aku kena tampar nanti..soalan penuh adalah dari MAz. Mcm kak Belle aku ubah la sesuka hati jiran aku soalannya..sebenanrya malas nak wat semua..hehehehe

Benda yg perlu di buat adalah ambil 3 pic close up di bahagian muka anda dan wat citer ala2 penglipur lara yg lara...kemudian tak reti2 tag org lain yg takde kerja tu..hwa3


Aku suka kot muka aku..hahaha..leh lak kot..muka aku yg botox ini..org selalu kata aku baru 19++..hwa..puji diri sendiri..terutama bila pakai baju cam budak sekolah tu


Janggut aku yg ala2 janggut kambing...ntahla ramai kata comel..hwa..puji diri sneidir lagi..bukan aku ckp org lain k


Bibir aku...erm aku ada bbir yg besar dan tebal tapi lembut bila di cium..hwa3..tapi bibirku tak se angelina jolie cam bibir Aliph..hwa3



So aku nak meng'tag'
1. Aliph
2. Mel
3. Jim
4. Dd
5. Ries




Salam sayang,
I am ..."W"

13 comments:

my name is KARL said...

adie

all d best with ur charity event..

dats great to be part of such event!!

Adie Waridi said...

karl:
yeah...tq

alhaqimi said...

aduyai!..

ada gak tag mcm neh!

suke bukak blog adie coz ada lagu anuar zain~ slaloo bukak b4 g lecture~~

Adie Waridi said...

alhaqimi:
tula mcm2 jenis tag...tq keran sudi buka blog adie

i.am.belle said...

amboii amboiii sempat selit kutuk hakak ye. sib baik dh buat TAG. lalala...

kuchairies said...

tag yg pelik.. hehe.. btw jeles tgk ur janggut..

kuchairies said...

tag anda sudahpun dijawab..

Adie Waridi said...

kak belle : ala nak manaja2 ngan hakak aku ni jer..hehehe..jgn marah nanti kena jual

ries :
tq..jeles ker tergoda..hahahaha

Adie Waridi said...

kak belle : ala nak manaja2 ngan hakak aku ni jer..hehehe..jgn marah nanti kena jual

ries :
tq..jeles ker tergoda..hahahaha

Zakhiri said...

dalam kebanyakan gambar yang ditunjukan dalam blog ni (termasuk gambar header ) menunjukkan ko pakai seluar putih dan sama ...agaknya seluar tu seluar kesayangan ko kot? hehehhe hahaha huhuhu

Adie Waridi said...

z:
huhuhu..fav suar tu..aku ada beberapa suar putih la...nak beli lagi..hahaha

wénkt said...

ur pic ke tu?
ingatkan pic ASWAD

oh ASWAD

line clear

Adie Waridi said...

wan:
sentap la...aswad..eeuuuwwww..hwa3..larikkkkk