Ketawa+Gelak+Suka = Gembira

Salam,

Beberapa hari kebelakangan ni byk benda yg emo berlaku kat aku..tapi alhamdulillah, segalanya berjalan dgn baik...dan aku rasa aku mampu hadapinya..nak tak nak have to face it rite...life kena teruskan....tapi sepanjang tu ada lah merupakan detik2 yg aku rasa penting dlm hidup aku...pelbagai perkara aku belajar...apapun aku bersyukur..walaupun apa yg berlaku itu adalah sebuah perpisahan..tapi aku yakin berakhirnya sesuatu perkara itu adalah pembuka kepada sesuatu perkara yg baru....dan itulah yg berlaku pada diri ku....

Dan 2 3 hari ini, aku gembira bersama dgn rakan2 lama dan juga yg baru aku kenal....kehadiran mereka membawa bahagia dlm hidup aku..lama rasanya aku tak segembira begitu....terima kasih wan, shah, peter dan yus..u guys make my day....paling happening masa karaoke tu....aku rasa ketawa aku leh didengari oleh org keliling aku...tapi ada aku kisah (bak kata Azwan Ali)...yg penting kita enjoy (kata Nora Danish dlm Puteri..ahakz)


Shah, Wan & Aku (tetiba muncung lak bibir aku..ahakz)

Aku, Shah & Yus

Yus & Wan


Aku rasa dimensi baru dlm hidup aku kini bermula.....terima kasih (dituju kepada org2 yg hadir dlm diri ku ketika aku keresahan)

Salam sayang,
Adiewaridi

Comments

hegira said…
oklah tu. ketawalah kita selagi boleh ya. dan menangislah kalau mahu.
Adie Waridi said…
hegira:
adie dah menangis sepuasnya..dan kini adie rasa die nak ketawa pula
semoga tabah menghadapai dugaan..
selamat bergumbira dan teruskan berkarya...

all the best
PAKLAN

Popular Posts