Styling Board

Salam,

erm dah lama aku tak send entry baru..ntahla, sejak last entry tu aku rasa cam tak semangat langsung..in fact sekarang pun sama...ntahla...kepala aku ni sakit jer..serba tak kena..tido pun tak lena....sonoknya kalau aku dapat luangkan masa kat sebuah tempat peranginan sorang.2.lupaka semua benda sementara..renung diri ku..hala tuju ku....tapi aku rasa ketika aku berjaya wat seperti apa yg aku nak wat , aku rasa aku dah berjaya capai yg aku nak.....aku akan terus bermimpi...moga mimpi ku menjadi kenyataan.

Aku kena siapkan styling board hari ni gak coz sok ada meeting...ni la 1st time tuk wat styling filem selama ni kerja tv station n tuk tvc, mana nak fikir sgt pasal styling board ni..tvc ada gak tapi selalunya abg Dino yg wat kan, aku n member cuma jadi assistant masa shooting jer....bila nak kena wat ni cam malas jer..aku malas bila pakaian yg aku nak tu takde gambarnya tuk aku tempek kat board....sress aku rasa...dah la gigi geraham aku sakit..aku takleh nak buka mulut luas2..nak suap makan pun cuma hujung jari jer leh masuk....nak nguyah lagi lah..tension...

Nampaknya aku tak tido la...nak tak nak kena siapkan beberapa sample clothing tuk character dlm filem tu nanti...kalau tak..wat malu jer g meeting sok...lagipun aku n member baru nak bg nama kami dikenali dikalangan pembikin filem...so kena tunjukkan yg terbaik la....tu periuk nasi kami tu...doakan aku agar tak tertido awal seperti semalam sampai aku terlepas tuk berckp ngan adik angkat aku Amirul kerana aku tido kul 9 lebih...tension sebenarnya

kalau ada bebudak fesyen nak tolon pun bagus gak...hehhe..tolonlahhhhhh


Salam sayang,
Adiewaridi

Comments

Popular Posts