Wenkt:: New addition in my fren list


Salam,

Wenkt a.k.a Wan adalah merupakan sahabat baru dlm hidup aku. Macam mana kenal?..erm let me recall..kami jumpa masa besday party (bukan party pun) my housemate Am yg kami wat kat rumah flat kami (eh silap rymah flat yg kami sewa) di Sec7 Shah Alam....the celebration simple jer..masa tu aku, Am, Nasha dan Izad g berbuka puasa kat Intekma Shah Alam. so pas berbuka posa tu aku g beli kek kat Secret Receipe....so masa bersiap tuk tiup2 lilin tu, kawan si Nasha iaitu Wenkt kata nak join sekali so masa tu la kami bertemu..nak dijadikan cerita, Wenkt ni juga merupakan rakan kepada salah seorang client wedding kami. Kecik jer dunia ni kan...review pasal besday tu leh tgk kat blog Wenkt

Berbalik kepada si Wenkt nie, bagi aku dia adalah seorang yg baik dan juga ambitious..mana taknya, muda2 lagi dah ada bisnes sendiri...cabang income dia bukan dari satu source tapi beberapa cabang. Dia adalah pemilik Min Homestay, Wan Homestay, Ain Arabia Travel agency, Restu Jaya Catering, Part time French Tutor at UiTM Shah Alam, Non-Executive Independent Advisor for 2 ministries dll...memng menarik ..di samping founder Dafi FC (income dari ads kat web tu)..so kesimpulannya dia seorang yg hardworking or should i say workaholic..yeah he is...so aku memng kagum ngan apa yg di wat...jadi inspirasi dan motivasi aku...

Now, kami mula tuk mengenali sesama sendiri..hope perkenalan ini berkekalan..so kepada sesiapa yang nak gi melancong leh la call mamat ni..harga dia menarik siot...jgn lupa mention nama aku..so senang nak minta komisen nanti...hwa3


Salam sayang,
Adiewaridi

Comments

Popular Posts