Cuti Xmas

Salam,

Hari ni cuti Xmas...aku tak wat apa2pun..erm...most of the time kat umah ngadap pc and surf internet...Hari ini gak perasaan aku bercampur aduk..bengang ada, suka sikit ada, ntahla...mengalahkan budak pompuan yg ngah period...hari ini ada lagi seorang blogger yg telah menjengah blog aku yg tak de hala tujuan...bak kata coursemate aku kepada kawan aku yg cuba mengorat dia.."takde matlamat hidup"...begitu la juga aku rasa blog aku ni...hwa3..sian blog aku tuan tanah sendiri kutuk....so yg menjengah tu seorang awek...tak tahu lagi nama sebenar..tapi menggelarkan dirinya Kiss...erm sedap gakkan kalau ada nama anak pompuan Kiss..erm mcm Kiss Kasandra, Kiss Natasha..hwa..berangan nieh...so selalunya sesiapa yg jengah blog aku ni aku akan terus link ngan blog aku...sebagai tanda penghargaan aku kerana membaca blog aku ni...(baca ker)

Hari ni, kawan zaman belajar kat Arau dulu tumpang tido umah...lama gak dia tak dtg lepak umah aku...dia baru jer balik dari outstation ke Taiping...dia lah yg aku rasa selalu pusing Malaysia kerana kerja..tapi bdan tetap maintain comel berisi...kalau aku rasanya kurus lagi...yelah aku kan spesis yang kena tido sehari 12 jam...sementara nak tunggu dia siap buat laporan akhir tahun dia, menilai staf2nya, aku memblogging la coz pas dia siap aku lak kena tolong siapkan penilaian dia lak..dah mcm seksitari dia lah aku nie...(aku pun pelik ada ngan gomen ni, dah la kena tulis tangan pastu ruang dia kecilnya...pastu diorang ni byk la kursusnya..nak kena isi kan ruang yg kecil tu..aduh....) dari kenal 10 tahun dulu,perangai dia memng camtu..suka suruh aku isi apa2 borang..katanya tulisan aku ni cantik..dulu yea la kot, tapi sejak dah bertahun tak menulis rasanya mcm cakar ayam...tak kisah la tapi aku ni pun memg suka tolon org ..tak kisah pun..sonok apa kalau kita tolon org...kerana bagi aku, bila aku tolon org, aku dapat satu perasaan yg sungguh indah..ntahla tak dpaat nak describe so g la tolon org....moral of the story marilah kita sesama tolon menolong..yeahhaaaa


Salam sayang,
Adiewaridi

Comments

Popular Posts