Line Dancing

Pagi tadi aku g jog kat Taman Tasik Shah Alam..ala bukan jog lama pun just one round jer..huhuhuhu...pas tu aku terus join makcik2 yang kat situ wat line dancing...sebenarnya aku dah join diorang sejak akhir tahun lepas cuma kebelakangan nie dah lama tak join menari

Sesampai jer mcm biasala makcik2 ni semua tanya mana menghilang..lama tak jumpa..wat per...terutamanya mak dan ayah angkat tu...siap kena marah ler ..hehehehe...macam biasa muka2 yang sma jer menari..tak nampak lagi muka baru...yela budak2 muda bukan mnat sgt wat line dancing ni coz kebanyakkannya dipelopori oleh golongan pertengahan...aku join sbb aku ni memng minat menari tuk suka...nak belajar sesuatu yang baru..yelah dulu kan aku ni bekas penari kebudayaan taman seni selangor...so dah merasa belajar tarian tradisional, so belajar lak line dancing yang l;ebih bersifat senam robik...memng berpeluh siot...aku mcm biasala, g task ni ngan kawan baik aku merangkap housemate aku dan juga bisnes partner aku...

Untuk pengetahuan umum la, mereka ni menari dari jam 8.00pg hingga ke 10pagi...dan sesiapa yang berminat boleh joint..bukan perlu bayar pun sedangkan mereka ni dulu nak belajar lne dancing ni pun kena bayar..tapi kali ni diorang lak ajar free of charge..so tak rugi kalau joint...lagi satu yang bestnya makcik2 ni bukan jenis makcik2 yang tipikal..diorang ni jenis open minded...coz most of them adalah makcik2 yang pernah bekerja dan berkedudukan besar..so diorang lebih berfikiran terbuka n sporting...kalau tak caya dtg la sendiri n lihat

Ni la si Am, kawan baik aku..so pic ni semua dia yang tangkap since aku dok sibuk belajar step

Suka lak shot pic nie

Ni la mak dan ayah angkat aku, Mama Noreen dan Daddy Hassan

Ni la golongan yang selalu joint dari kiri Kak Long, Auntie Zu (baju oren),, Auntie Zara (belakang Auntie Zue) dan Auntie Yus

Hari ni belajar step tarian Simplemente dan Wind Up

Mama Noreen yang ajar kami..respect dia sbb leh ingat lebih berpuluh tarian

Ewah..aku tunjuk skill...hahahaaha..riak jap

Keriakkan ku bertambah..ahahahaha


Since aku ni dulu bekas penari n minat menari, so selalunya aku leh catch up every step dalam beberapa try jer..tu yang makcik2 nie suka sbb diorang yang dah belajar beberapa hari still tak dpat, so diorang suka la bila suruh aku ajar diorang..hehehehe

Tapi aku memng suka sbb bila bergaul ngan diorang ni, happy n kita punya perspektif juga berubah..diorang pun byk nasihatkan aku dan rakan aku pasal berniaga nie...Sonok sgt..ni la aktiviti aku setiap mnggu kalau ada kesempatan..so untuk itu dibawah ni aku persembahkan sebuah video tarian paling terlingkup bulan ni..hahahaha..tgk jela mcm mana aku menari...

Comments

Popular Posts