Kekasihku Seru


Hari ni baru la habis aku menonton cerita seram Kekasihku Seru...setelah 2 hari 2 malam...almaklum aku tgk dalm kul 3 pg so tu yang ambil masa 2 hari..so dlm tempoh tu juga aku kurang tido...pas abis wat kerja aku sambong layan citer tu lak...

Mesti ada yang cakap ler..baru nak tgk..yup memng aku baru nak tgk sbb aku sempat tgk sepisod 1 jer...huhuhuhu..nak kata sibuk tak pulak tapi heran gak cam na aku leh terlepas tgk citer ni...heran gak ek...tak kisah la..apapun aku dah habis tgk dan puas hati banget deh ngan citer nya...hope ada la nanti wat filem lak...bukan apa aku suka tgk kesan khas dlm citer ni...n pelakon2 dia yang berbakat terutama Umie aida la...and semua watak uatama adalah perempuan...lawa2 lak tu...tapi elemen seram dia pun menarik..aku rasa ni adala citer genre seram yang aku suka tgk selepas Puntianak Sundal Malam (citer malaysia) sbb kesan khas dia...

well dek kerana citerna menarik n kalau korang tgk kat web TV3, korang tgk komen mak aiii punya labyk samapi korang pun tak larat nak baca..sbb tula ending dia tergantung..mcm biasa pasti ada sambungannya...kalau ada memng bagus...and salute gak kat Khabir Bhatia yang famous ngan filem Cinta tu kerana mencuba genre yang berlainan dan menjadi lak tu...so kalau ada yang tak tgk tu ,cubalah tgk kat TV3 or kat you tube...

Ni pun dah kul 7.30, aku tak tido lagi, aku nak g mandi sbb aku nak g jogging kat Tasik Shah ALam n line dancing, jumpa mak2 angkat aku yang dah lama aku tak jumpa..ayuh berdansa...


Salam sayang
Adie Waridi

Comments

Popular Posts