Perkahwinan Shahrizal & Zakiah : Felda G. Besout, Sungkai Perak - 02 August 2008


Selamat Pengantin Baru buat sahabat aku Shahrizal a.k.a Toyol..Akhirnya kawin gak member aku nie. mamat nie merupakan roomate aku masa blajar di UiTM Arau..dia la jam loceng bagi aku setiap kalai masuknya waktu solat 5 waktu..baguih budak nie..anak sapa la..hehehehe...so tahniah buat Zakiah coz dapat husband yg bagus..hehehehe

Aku sebenarnya lupa bila mamat ni bersanding, tapi nasib baik la kawan2 yg lain ingatkan...so kebetulan aku ada kat Ipoh, aku pun bergerak la dari Ipoh. So aku leh singgah since aku memang otw balik ke Shah Alam pada hari Sabtu tu..

Nak kata excited sgt mamat ni kawin takdela..hehehehe...yg best bagi aku bila dapat jumpa kawan2 masa belajar dulu...so masa nak g serbu umah mamat ni yg kami semua pun tak pernah g (dia tak pernah ajak sejak kenal pun..huhuuh), kami berkumpul di simpang masuk ke felda tersebut. So semua sekali 6 buah kereta..Dapat juga jumpa member2 lama, Shah, Zack, Dell, Dyla, Paklah, Rem n Atok...rindu ooo walapun diorag nie duk dekat area KL tapi hampeh tak jumpa..dah masing2 bz katanya...

Yg best lagi bila aku dapat jumpa anak2 diorang yg baru lahir seperti Z dgn anak lakinya; Zainal Arif, Paklah dgn anak lakinya; Ahmad Khaisyan (aku tak sure sgt tapi bunyi camtu la) dan Rem dgn anaknya yg aku lupalak nak tanya namanya..teruk tul aku nie...geram tgk anak diorang..comel belaka...tak sabar nak ada anak tapi takde sapa nak dtg minang aku...huhuhuhu...camano tu giler apa? Tapi aku rasa aku kawin lambat kot...nasib badan daaaa

Akhirnya berjumpa juga dgn si Zakiah nie yg menjadi tanda tanya antara kami semua (ada cerita disebaliknya)...itulah dinamakan jodoh..Apapun diucakan Tahniah n semogoa kekal ke akhir hayat mereka...AMIN

Comments

Popular Posts