Ahad yang memenatkan

Arrrggghhh...penatnya..org selalunya bila hari ahad waktu tuk beristirehat tapi aku terbalik gak..pada pukul 11.30 tadi aku dah keluar bersama hamate aku menuju ker keponh..umah kakak aku sebab aku nak g kenduri kawin sepupu ku di TTDI HILL...tapi sebelum tu g puncak perdana sbb kena hantar adik angkat kat UiTM sana..sejuru hanatr jer terus bergerak ke Kepong...

Hari ini sepupu aku Omar kawin aku rasa lebih 10 tahun tak jumpa sepupu aku nie..huhuhuhu..apa nak jadi gamaknya...ntahla..so semua keluarga aku ada kecuali kakak aku yg pertama sbb masih dlm pantang selepas melahirkan anak yg kedua. So sonok rasanya bila dapat berkumpul semula..yelah aku ni jarang balik ipoh..lagipun dulu ada kes sikit ngan family nie..huhuhuhu...

Parent aku dari Ipoh samapi lewat sikit sbb Kat MMR2 Kepong jam teruk coz ada rekahan kat jambatan yg pernah ada kontroversi tu retak n rekahan dia jatuh ke bawah..jam apalagi..panjang ler..aku pun tersangkut gak tadi tapi tak la lama sgt menunggu coz berjaya membolosnya mengikuti jln belakang...

Settle jer makan2, balik ke Kepong semula n lepak2 bersama keluarga tercinta..dlm kul 6.15pm aku blah balik ker Shah Alam sbb kul 8.30pm nanti aku ada appointment ngan client pasal wedding kat Kota Damansara..samapi umah dlm kul 7.30pm...mandi2 terus g Kota Damansara..lepak kat OLDTOWN KOPITIAM dari kul 8.30 till 11.30pm..perbincangan berjalan dgn lancarnya..alhamdulillah...aku ingatkan pastu tu aku leh terus balik Shah Alam..rupanya kena g Seksyen 4 Kota Damansara coz member aku nak g jumpa kawan zaman sekolah dia yg tak pernah jumpa hampir 13 tahun yg lepas...lama giler..huhuhuhu...Jumpa2, borak2...jam 1.00am baru lah aku samapai kat Shah Alam dan terus meng update blog nie...huhuhuhu..penatnya lebih 12 jam kuar umah..nak wat camna ni la kerja seorang self employed..kena usaha lebih..apapun aku tetap bersyukur

Comments

Popular Posts