Meeting Ngan JKR Ipoh dan Dekor Kawin kat MATRADE

Jumaat yg lepas, aku balik ke Ipoh pada sebelah paginya sebb nak attend satu meeting ngan JKR Ipoh berkaitan ngan projek bangunan tambahan di Surau Bersia, Gerik. Kelam kabut gak sbb aku dapat bus kul 11.30 pg dan minta dijangkakan kul 3 ptg. Sesampai Ipoh dlm kul 2 lebih, balik umah parent dulu sambil menunggu pakcik kawan aku nie ambil aku kat umah.

Sesampai di JKR dlm kul 3ptg, rupa2nya meeting kul 4ptg..huhuhu..slaah info dah..so apalagi makan la kat kaafe JKR sementara nak menunggu meeting. Meeting nie dgn org JKR termasuk Jurutera Daerah dan konco-konconya..di belah pihak aku lak, aku sebagai Pengiris Sinar Aswan Enterprise, kontaktor, dan juga consultant..Meeting nie lebih kepada melihat design yg telah disediakan oleh pihak consultant aku..dari segi design takde kesalahan dan secara keseluruhan, design kami di terima pakai..huhuhu..dah lama meninggalkan kerja2 construction ni bila tgk design report teringat zaman blaja kena wat design bangunan..pecah kepala tak tido nak siapkan nya..tapi sekarang nie..tiru jer design yg dah sedia ada..lagipun semua nya computerized...

Setelah selsai, aku terus ke Medan Gopeng tuk beli tiket pulang ke KL sbb aku ada job dekor kawin kat MATRADE..erm penat gak..tapi nak taknak tu rezeki..so singgah kat umah lepak dlm sejam lebih then kul 6.30 balik ker KL..huhuhu

Kerja dekor kat MATRADE ni kawan aku punya projek, so aku ngan kawan aku lagi sorang cuma menolong jer..tuk memudahkan kerja...walaupun designnya simple tapi kami selesai kerja dlm kul 5 pagi...aku siap tertido..yelah penat ngan perjalan ke KL-IPOH-KL.

Comments

Popular Posts