Me at Blogspot now

Akhirnya..aku ada blog kat Blogspot nie...Blog yg aku berikan nama “THE TRUE COLOR OF MY LIFE” ..tapi sebenarnya sebelum ni aku memang ada blog kat Blogspot ni tapi keran dek lama tak buka aku dah lupa semua passwordnya..yela masa tu kalau nak blogging kena g cc...tapi sekarnag tidak lagi..semuanya dari rumah jer..huhuhu..dah sebulan lebih masuk Streamyx...Yeah go Streamyx...huhuhuu...sebagai permulaan ni aku hanya nak nyatakan bahawa kat sini aku akan ceritakan semua perkara(yang tak censored la..hahahaha) yg aku lalui sepanjang aku bernafas di bumi bertuah ini..aku rasa byk yg aku lalui coz (wah ckp org putih lak..hahahaha) kerana pertamanya aku rasakan bila aku memblog ni aku dapat salurkan kebosanan dan ketensionan yg aku rasakan dlm diri aku ni..dan juga sebagai peringatan dan kenangan aku (aku ni cepat pelupa) so bila ada blog ni aku leh refresh la org kata

Dlm blog ni aku akan luahkan sejujur yg mungkin segala apa yg aku lalui ..pasti penuh ngan citer kot sbb aku ni pun dah penuh ngan benda yg aku wat tuk hidup..yelah, aku berkerja sendiri sebagai wedding planner, freelance fashion stylist, graphic designer dan g terbaru menjadi seorang pelukis...aduh byk tu..tapi duit selaluu takde..sbb pojek tak msyuk..senang jer jawapan aku nie..tapi walaupun sentiasa dlm kesempitan wang tapi aku tetap seronok..bukannya sonok bila takde duit tapi aku rasa puas kerana melakukan kerja yg aku suka....so takde la nak pening2 sgt pasal kerja..kalau seteruk mana kerja tu kalau dah suka pasti akan siap juga....betul tak...wokeh la..wat masa ni.ni jela lah dulu sebagai intronya....


Salam

AdieWaridi

Comments

Popular Posts