Katalog Pameran Terbuka Galeri Shah Alam 2008


Cover katalog


kat muka surat nie lah hasil karya aku d pamerkan..tekalah yg mana satu



Hari ini aku menjengah ke Galeri Shah Alam untuk ambil katalog Pameran Terbuka 2008. katalog ni free jer..free sebab lukisan aku terpilih tuk menyertai pameran tersebut..kalau nak beli kena bayar RM10..tapi aku tak pasti itu harga org luar or harga tuk artis yg sertai pameran tersebut sekiranya mereka mahu salinan kedua..

Bercerita pasal katalog nie, sebenarnya aku dan bisnes partner aku ada masuk sebut harga tuk wat printing katalog nie...tapi nampaknya tak rezeki..projek tu dapat kat printer lain..takpela..maybe next time ker..

Tapi tak sanga lak, katalog ni lambat siap sehingga tak sempat nak disiapkan semasa perasmian pameran (3 Julai 2008) tersebut. Akibatnya, para hadirin terutamanya artis yg hadir pada hari perasmian tersebut tak dptla katalog tersebut...nasibla (kalau aku yg dapat pojek tu sure siap punya..hehehehe)..lagipun masa perasmian tu aku tak dapat hadir kerana ada perkara yg tidak dapat di elakkan

Tuk tahu dengan lebih lanjut pasal penglibatan aku dlm Pameran Terbuka 2008 ni leh klik kat
http://wadiwaridi.wordpress.com


Salam

AdieWaridi


Comments

Popular Posts