ING TVC : Day 3


Buat2 kemas..huhuhu

Selepas update blog tuk ING TVC Day 2, aku tido lambat, dan hari berikutnya iaitu hari Ahad, kol time aku kat tempat shooting kul 7 pagi...erm tido tak sampai 3 jam...dengan perassan yg sungguh malas n penat tak cukup tido bgn jugalah walaupun kul 6.45 baru nak bgn sedangkan jam dah melalak sejak kul 5 pagi.(kantoi tak solat subuh..huhuhuhu..malunya)

So sampai kat PJ around 7.15..dgn lemah longlainya dan mata mamai lagi...tgk apa yg patut di buat dan breakfast kat lokasi...yeah makan..huhuhu....segar semula...uhukz...hari ini shooting yg sebenarnya..talent yg terawal dijangka dtg kul 8 pagi...segalanya bermula dgn lancar coz talent tak dtg lagi...ramai yg tak dtg lagi..mungkin diorang dah di bgtau waktu yg perlu diorang dtg...walau bagaimaan pun menjelang kul 10 pagi..abis studio kena serbu ngan semua talent..keadaan mula kelamz sikit...ngan pakaian nya nak kena confirm ngan director n kerenah talent..tapi semua ok jer...ytg best sekali melihat kerenah talent si kecil..riuh rendah studio di watnya...kelakr pun ada tgk telatah mereka semua..paling kurang memeriahkan suasana memandangkan talent yg dah dewasa ni semua wat hal sendiri...



Johan & Ryan..budak pompuan tu lupa lak

Tapi yg best sekali ada satu masa tu aku ngah berehat sambil melihat keletah si kecil ni nama dia ryan..mat saleh sgt namanya...petah betul berbicara..masa tu dia tgh main ngan one teddy bear yg besar pakai boxer...aku tanya kat dia "what r doing?"..speaking la aku nie walaupun terketar2 bunyinya..huhuhu..mana taknya budak 4 tahun tu speaking lebih hebat dari aku..tapi bukan point aku nak ckp yg dirang ni terror english tapi satu benda nie...aku tanya sbb dia dok sibuk kutip plastik then konyokkan pastu sumbat kat boxer teddy to...so dia jawap " his thing.."..so aku tanya balik "what thing?" ...so budak si ryan nie reply "his pussy..."sambil ketawa n tgn dia duk pegang kat area "kemaluan" teddy...OMG...akupun tersenyum coz budak kecil tu pun tau erti pussy..so camno tu..pikirlah sendiri...yelah budak zaman teknologi ni semua advance so jgn la anggap diorang ni mcm budak sgt..just monitor jer

Ada byk perkara yg mencuit hati tgk gelagat Ryan n kawan dia si Johan ni..best...Shooting berlangsung sehingga kul 5.30 ptg...so okla...setelah packing semua brg n makan petang, kami pun balik la shah alam..tapi bukan terus balik rumah sebaliknya lepak kat studio kawan artis aku kat Galeri Shah Alam till maghrib...lepas2 lepak dlm kul 10mlm bru lah balik rumah..



En. Suzlee sedang berkarya

Ingat nak terus blogging tapi penat sgt..so after mandi tgk citer Chermin kat Astro sampai kul 12.30mlm..aku nie memng peminat citer hantu..stg sorang jer..ekadang tu terbawa2 gak lak perasaan nie pikir benda2 paranormal nie..huhuuhhu..walaupun aku suka tapi sebenarnya penakut gak...hehhehe...sejurus habis akupun zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Comments

Popular Posts