ING TVC : Day 2














Di kala aku posting post ni pun dah kul 2 am hari Ahad..since semalam balik pun lewat..maca biasala bgn lewat tambahan keadaan aku yg tak mengizinkan semalam membuat kan aku terus tido..dlm sedang diulik tido, hmate aku dapat pangillan dari Abg Dino...bila dapat panggilanadari Abg ni biasalah ada job styling..so pagi sabtu tadi kami diperlukan lagi tuk wat styling..kali ini shooting kat Grey Space, PJ...ala kat Jln 222..mas anak gi sana ikut direstion yg diberikan ..kelamzz la juga mencarinya..tapi bila dah tau rupanya kat situ jer...

So hari ini aku ngan idham kena wat fiting lagi tuk bebrapa talent...arini Abg dino tak dpat nak monitor kami coz ada kerja lain..so kami berdua jer la yg menyelsesaikan semuanya...ada ketika kelam kabut gak bila talent dtg serentak..coz mana nak layan diorang mana nak susun baju..however semua berjalan ngan lancarnya...aku dari pada pakai sweater hingga tak pakai la...just pakai singlet jer..huhuhu...

so hari ini baru tau wat tvc tuk sapa..ni adalah tvc ING...tapi tvc ni simple jer just still photo..so just tangkap pic jer...walaupun bunyinya simple tapi aku tgk ambil masa gak la..kalau tak takdela kul 11 lebih baru aku balik umah..hari ini nak kata penat sgt takde la..tapi aku la tak berapa sihat..semalam sakit kepala hari ini aku kena flu..aduh tension tul..dari pagi aku bersin , gatal hiudng, tersoksek soksek jer..n hingus mengalir..tak selesa betul bila nak wat kerja..nasib baik la ada saputangan...basah kuyup sapu tangan aku kena hingus aku...huhuhuhuh...

so hari ni punya fitting tuk semua talent settle..boleh kata 90 % settle la..so sok sambung lagi..call time tuk wardobe kul 7am hari ahad..iaiitu hari ni..sekarang pun dah kul 2 pagi..so dengan itu aku nak masauk tido.takut sok terlajak lak...tapi sebelum tu nak mandi..bdan melengas..huhuhuhu...so aku bersambung mlm nanti setelah selsai shooting hari ke3...

Comments

Popular Posts